martes, 22 de abril de 2008

2008//04//21 Gaur klasean egindako lana

Gaurko klase pratikoan bi gauza egin ditugu. Alde batetik gure blogean ikaskideen blogetara zuzenan sartzeko estekak egin ditugu. Horrela nire bloga ikusten ari naizenean nire kide batean izena klikatzerakoan zuzean joan naiz bere blogera eta alderantziz ere, hau da, nire ikaskide batek bere blogan ikusten ari denan nire izenean klikatzen badu zuzen-zuzenean nire blogean sartuko da.

Ondoren, bloglean Feed-ak sartu ditugu. Horretarako tekonologi berriei eta irakaskuntzari buruz aritzen diren web orrialde bat bilatu dugu. Ondoren web orrialde horretako RSSa bilatu dugu gero gure blogean RSS sartzeko eta horrela Feeda gure blogean izanteko. Horrela, orrialde horretan artikuluren bat edo bestelako informazio berria izaterakoan zuzean gure blogean agertuko da eta guk zuzean sartu ahal izango gara gure blogetik web orrialde horretara informazioa irakurtzeko.

Klase teorikoan azterketaren datari buruz hitz egiten ibili gara eta behin azterketaren data zehaztu ostean (maitzak 29), Ariño ikastolako esperientziaren bideo ikusi dugu. Bideo ikusi ondoren, denon artean bideo komentatzen egon gara.

No hay comentarios: